Szájhigiéné

A megfelelő szájhigiéné alapvető fontosságú fogaink épségének megőrzésében. A rendszeres fogmosás mindannyiunk számára napi rutin, mégis fontos, hogy helyesen, a számunkra legmegfelelőbb eszközökkel végezzük. Ebben nyújtanak segítséget dentálhigiénikus kolléganőink, akik a gyakorlatban mutatják meg a legfőbb praktikákat. A megszerzett információkkal és gyakorlattal már biztosak lehetünk benne, hogy a napi fogmosás során valóban mindent megteszünk fogaink egészségéért.

Depurálás, fogkőeltávolítás, szájvizsgálat, stomatoonkologiai szűrés

A szájüregben felhalmozódott fogkövet már kizárólag professzionális, rendelőben végzett fogtisztítással távolíthatjuk el. Amennyiben ezt elmulasztjuk, súlyos gyulladásos elváltozásokkal kell szembenéznünk a fog tartószerkezetében. Ennek megelőzése azért is fontos, mert az íny gyulladása magával vonja a fogat rögzítő csont sorvadását, amely idővel a fog kilazulását, így annak elvesztését okozza. A fogkő leszedése tehát elsődleges a prevenció szempontjából.

A kezelés során dentálhigiénikus kollégáink ellenőrzik a szájüreg általános állapotát, stomatoonkologiai, rákmegelőző szűrővizsgálatot végeznek, ellenőrzik a meglévő tömések állapotát és adott esetben felhívják a páciens figyelmét a szükséges töméscserére ill. az újonnan kialakult fogszuvasodásra. A fogkő eltávolítását követően speciális anyaggal polírozzák, igény szerint homokfújják a fogíveket.

EGÉSZSÉGPÉNZTÁRAK

cím 1134 Budapest, Angyalföldi út 24/B