Konzerváló fogászat, tömések

Sokszor a szuvasodások teljesen tünetmentesen, alattomosan lappangva alakulnak ki. A páciensek nagy része nem tapasztal érzékenységet vagy fájdalmat, így azt hiheti semmi baj nincs a fogaival. Pedig sajnos ezen panaszok hiányában is kialakulhat nagy méretű szuvasodás. Ezért is javasolt a fél- egyéves rendszerességgel elvégzett alapos fogászati kontroll vizsgálat. Rendelőnkben kizárólag nagyon jó minőségű, mind esztétikailag mind funkcionálisan kiváló tömőanyagokkal dolgozunk. (ezért is vállalunk hosszú garanciát fogtöméseinkre).

A hátsó régiókban ugyanúgy törekszünk szép, élethű fogfelszín kialakítására mint a jól látható elülső területeken. A szuvasodás mélységétől függően szükség lehet un. gyógyszeres alábélésre, mely megóvja a fogbelet az esetleges későbbi irritációtól. Pulpasapkázáskor az un. harmadlagos foganyag kialakulását segítjük elő, késleltetve vagy teljesen szükségtelenné téve ezzel a gyökérkezelést.

Nyaki tömés

A fog érzékenységét sok esetben a szabaddá váló fognyak okozza. Ebben az esetben hosszútávú megoldást jelent az adott fogfelszín esztétikus töméssel való fedése. Ezáltal megszűnik a hidegre, melegre, olykor édesre reagáló, nyilaló fájdalom. A nyaki tömés teljesen láthatatlan és nagyon esztétikus. A páciensek nagy örömére nem igényel fúrást, így teljesen fájdalommentes a beavatkozás. Ami az előnye, az olykor a hátrányára is válik, mivel nem alakitunk ki retenciós üreget, a tömés leválhat a fog felszínéról fogmosás, étkezés közben.

EGÉSZSÉGPÉNZTÁRAK

cím 1134 Budapest, Angyalföldi út 24/B